مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-18سياسي

پیش بینی 3000 صندوق اخذ رای در گیلان


دبیر ستاد انتخابات گیلان، با بیان اینکه 3000 صندوق اخذ رای در سطح استان پیش بینی شده است، گفت: 45 هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان گیلان مشارکت دارند.

- ایسنا/گیلان دبیر ستاد انتخابات گیلان، با بیان اینکه 3000 صندوق اخذ رای در سطح استان پیش بینی شده است، گفت: 45 هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان گیلان مشارکت دارند.

جواد شفیعی ثابت در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت نام قطعی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از 27 مهرماه لغایت 3 آبان ماه، اظهار کرد: حدود 1172 نفر در گیلان پیش ثبت نام را انجام داده اند و لذا افرادی که کد رهگیری را دریافت کرده اند، هفت روز فرصت دارند ثبت نام خود را قطعی کنند.

وی با بیان اینکه 3000 صندوق اخذ رای در سطح استان پیش بینی شده است، افزود: طبق قانون، سه تا هفت نفر به عنوان عوامل اجرایی که توسط هیئت های اجرایی تعیین شده اند، در روز انتخابات در کل 46 حوزه و بخش حضور خواهند داشت.

دبیر ستاد انتخابات گیلان از تشکیل هیئت های اجرایی با کمک هیئت های نظارت شورای نگهبان خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از قطعی شدن ثبت نام ها، مراحل بررسی و احراز صلاحیت توسط هیئت های اجرایی و سپس توسط هیئت های نظارت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 3000 صندوق اخذ رای در گیلان

پیش بینی 3000 صندوق اخذ رای در گیلان